rzaam verhaal en praten met moderne problemen

classic Classic list List threaded Threaded
1 message Options
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

rzaam verhaal en praten met moderne problemen

caicai2017
De Concepts x Nike SB Dunk Lobster releases 14 december bij Concepts, 15 Nike Air Max 2016 Mujer december bij geselecteerde Nike Dunk Sky High Mujer retailers en 17 december Nike Air Max 95 Womens via SNKRS. 2018 - Nike Air Vapormax Mujer Basketbalsuperster Maya Moore en de beroemde stylist Aleali May komen samen om een ??exclusieve Air Jordan-collectie voor vrouwen te cre?ren, inclusief hun favoriete Air Jordan-silhouetten: de Court Lux Air Jordan 1 en Air Jordan X.
Beide schoenen zijn gemaakt van premium suède en geblokt in kleuren die ge?nspireerd zijn door de favoriete uniformen van Adidas NMD Womens Moore tijdens haar hele carrière. Tot de details behoren een verwijderbare nepbont tong op de AJI om de invloed van May op high fashion te vertegenwoordigen, en Moore's logo en favoriete bijbelvers op de AJX.
De Maya Moore x Aleali May Court Lux Air Jordan I en Maya Moore x Aleali May Air Jordan X verschijnt op 15 december in geselecteerde retailers wereldwijd en op 22 december in geselecteerde Noord-Amerikaanse retailers en de SNKRS-app wereldwijd.Nike Flyleather Nike Air Max 90 Womens Pink is een nieuwe Nike Air Max 2017 Mujerkans. Het unieke materiaal, dat is gemaakt met ten minste 50 procent gerecyclede natuurlijke leervezel, zorgt voor een evolutie van het ontwerpdenken, terwijl het behendig natuurlijke tactiele eigenschappen combineert met een belangrijke vermindering van de koolstofvoetafdruk van de planeet. Beide eigenschappen zijn volledig weergegeven in Ross 'Nike x A-Nike Air Max 90 Mujer COLD-WALL * Air Force 1.
"Flyleather is een vat om een ??idee te verfijnen dat al behoorlijk sterk was", zegt Ross. "De technologie erachter is ook verbonden met de voortgang van mijn ontwerppraktijk, mijn label en natuurlijk mijn werk aan de luchtmacht.Een schoen maken met een duurzaam verhaal en praten met moderne problemen is een groot iets."
Dat "grote ding" gaat over het op de hoogte brengen van producten op de hedendaagse behoeften van de wereld. "Toen ik  voor het eerst met Nike begon samen te werken, had ik 10 stocklists.Duurzaamheid voelde als iets dat veel groter was dan Nike Air Max 2017 Womens mijn eigen bedrijf," zegt Ross. "Nu zijn we bij 130 winkels en onze consumptie de koersen moeten wel worden bijgesteld. Het was geweldig om dat gesprek met Nike rond kleding en schoenen echt open te breken om stappen te zetten om op A-COLD-WALL * duurzamer www.jsaranjuez.es te worden. "
De Nike x A-COLD-WALL * Air Force 1 wordt op 9 december in Shanghai gelanceerd. Latere releases volgen op 21 december. Een derde samenwerking tussen Nike en videogameproducent EA SPORTS levert een expressieve versie van de PhantomVSN op - en daarmee een bewijs van de passievolle voetballers en miljoenen fans over de hele wereld voor de digitale versie van de game.
De reflecterende grafische behandeling op de bovenkant van de boot is ge?nspireerd op de knoppen van de consolecontroller. Het EA SPORTS-logo verschijnt op de tong van de boot en de schoenendoos.
De boot is beschikbaar om te dragen in de videogame en wordt gedragen op het veld door Kevin De Bruyne, Fran Kirby en Federico Bernarde