a.es/Nike-Air-Vapormax-Mujer-c-115_117.html" title="Nike Air Vapormax

classic Classic list List threaded Threaded
1 message Options
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

a.es/Nike-Air-Vapormax-Mujer-c-115_117.html" title="Nike Air Vapormax

caicai2017
Dessa skor ska fungera f?r ganska mycket n?gon form av fot. M?ngden kudde och st?d som dessa ger betyder att n?stan alla som ?r nyb?rjare till expert-skulle k?nna sig bekv?ma i dessa. Det h?r ?r den andra upplagan av den popul?ra Nike Zoom Fly racingsko men den h?r upplagan l?gger Adidas ZX Flux Mujer till FlyKnit till det ?vre. Medan det ?r det andra i Zoom Fly-samlingen finns det flera olika funktioner mellan de tv? skorna, men Flyknit-utg?van h?ller den prim?ra formen och geometrin i den f?rsta versionen. Den ursprungliga skon bestod av en ?vre mask som var tunn och l?tt; den h?r versionen av skon blir j?mnare p? toppen. Jag anv?nde skon under k?rningar som var var som Nike Air Max 720 Donne helst fr?n sju till 13 miles och ?ver tiden b?rjar ?vre delen att passa p? din fot. Skon passar Nike Air Force 1 Femme sant mot storlek, men om du har en bredare fot, kan Zoom Fly Flyknit inte vara den b?sta passformen f?r dig.
Skosens mellansula s?g ocks? n?gra f?r?ndringar, med tillsats av React-skum och en kolfiberplatta. Du f?r v?ren som du skulle f? fr?n Nike Vaporfly 4% skor. Det ?r viktigt f?r att om du ?r en seri?s l?pare som vill k?ra 4% -skorna men inte vill br?nna ut k?Nike Air Max 2017 Dames rstr?ckan p? dem, erbjuder Zoom Fly FlyKnit n?rmaste www.montajesavila.es hybrid mellan en tr?nare och en rasdagssko.
Mellansolen f?r?ndringar ?r f?rdelaktiga f?r den totala k?nslan av skon n?r du s?tter p? den. Styvheten ?r inte s? detekterbar p? grund av plattan och om du letar efter att springa snabbt i dem ?r det en uppgradering prestationsvis - ?ven om de bara ?r lite tyngre ?n den f?reg?ende Nike Roshe Run Donne skoen. Slitbanans h?llbarhet var aldrig ett problem, eftersom jag kunde anv?nda dem f?r Nike Air Max 95 Femme flera l?nga k?rningar samtidigt som jag k?nner mig bekv?m att g?ra kortare och snabbare framsteg i dem. Dessa Nike l?parskor ?r tyngre p? botten men inte obekv?ma eller m?rkbart tunga. Jag rekommenderar starkt den h?r skogen f?r tempo tr?ning eller k?rningar som kr?ver snabbare oms?ttning. N?r en h?gskole sprinter och nu en erfaren marathoner har Chris Chavez k?rt ?tta www.marioverta.itmaratoner, inklusive fem av de sex World Marathon Majors. Nike Air VaporMax Damen Hans n?sta stora t?vling blir 2019 Tokyo Marathon. Han tr?nar med Brooklyn Track Club i New York City, vilket inneb?r otaliga varv p? East River Park-sp?ret och Central Park-trollslingorna. N?r han inte ?r ute, skriver han f?rmodligen att han k?r f?r SI.com. Gabriel Baumgaertner har under de senaste fyra ?ren k?rt fem halvmaroner, ett maraton och flera kortdistansrace. Baumgaertner har ?kat i kanjonerna i Nike Air Vapormax Mujer s?dra Kalifornien innan de flyttar till Bay Area. Baumgaertner njuter av vildmarken mer ?n v?gtrafik, men har l?rt sig de nyanser och k?nslom?ssiga styrkan som kr?vs f?r att punda trottoarer. N?r han inte springar finns det en stor chans att han tittar p? baseball. En hovslagare p? hans h?gskola sp?rteam, Eric Single har tr?nat f?r sin f?rsta maraton l?ngs Hudson River Nike Air Max 2017 Femme Greenway och i Central Park, och han har k?rt tv? halvmarathoner Adidas ZX 750 Mujer och otaliga 5K och 10K raser under de senaste fem ?ren. N?r det ?r f?r kallt att springa spelar han hockey och basket.